KUNDESERVICE

Tlf.: +47 489 41 900
email: shopvoss@wenorwegians.com

Kundeservice har åpningstid mandag-søndag 10-17
Returadresse: We Norwegians AS, Evangervegen 3, 5704 Voss, Norway


SPORING OG LEVERING

Kontakt PostNord på tlf.nr 09300, eller besøk nettsiden til PostNord.

PostNord sender ut melding når pakken er ankommet ditt utleveringssted.
Frist for å hente pakken er 7 dager, med mindre man utsetter fristen enten via PostNord-appen eller my.postnord.no. Dersom pakken ikke hentes ut innen fristen, sendes den i retur til oss.

Dersom du ikke henter pakken, har du ikke oppfylt kravene som stilles til deg i henhold til Angrerettloven §11 og §13, og mister retten til å gå fra avtalen.
Om vi skal sende ordren på nytt, så blir du belastet et gebyr på NOK 200.
Alternativt kan den hentes lokalt i butikken på Voss. 

 

PERSONVERN

For å handle hos oss må du registrere deg. Du oppgir de opplysninger som vi trenger for å gjennomføre kjøpet. Ved registrering og bestilling er du selv ansvarlig for at personopplysninger, e-postadresse og mobiltelefonnummer stemmer. Vi bruker dine personlige opplysninger til å opprette «Min Side», behandle bestillingene dine, kontakte deg dersom noe dukker opp når vi skal levere til deg, og for å bekrefte at du er myndig.

Opplysningene lagres så lenge vi trenger de for å utføre våre tjenester til deg, og så lenge det er foreskrevet i loven. Du kan be om å få informasjon om hvilke opplysninger vi har hos oss. Dersom opplysningene er feil eller mangelfulle, kan de endres eller fjernes. Du kan kontakte oss på

shopvoss@wenorwegians.com  

For å gjennomføre kjøpet og sende varer til deg, må din informasjon deles med den tredjepart som involveres i prosessen. Det er Nets eller Klarna ved betaling, samt PostNord som leverer varene til deg. 

Din ordrebekreftelse blir sendt til den oppgitte epostadressen, men du finner den også på «Min Side». Som We Norwegians-kunde er du beskyttet av reglene i kjøpsloven, og dine rettigheter er beskrevet i Forbrukerrådets standard kjøpsbetingelser for forbrukerkjøp over internett.

Din informasjon blir ikke solgt eller gitt videre fra oss.

BESTILLING, BETALING OG LEVERING

We Norwegians følger Forbrukerrådets standard kjøpsbetingelser for forbrukerkjøp over internett.

BETALING

We Norwegians aksepterer betaling via Visa, Mastercard, Vipps og faktura. Vi benytter NETS og KLARNA sine betalingsløsninger, som gjør det enkelt og trygt å betale med kredittkort.

Nets - Payments made easy
Problem med å betale med kort? Ta kontakt med Nets på tlf. 08989 valg 0, eller besøk nettsiden til Nets kundeservice. 
 

ENDRE/KANSELLERE ELLER FEIL I BESTILLING? 
Ta kontakt med kundeservice på shopvoss@wenorwegians.com  eller telefon 489 41 900. Vi hjelper deg med å løse problemet. 

ER MIN BESTILLING SENDT?
Din bestilling sendes fra oss innen 2-3 virkedager. Når din bestilling er sendt, vil sendingen få et sporingsnummer, som du kan finne på «Min Side». Dette nummeret kan du bruke til å spore din pakke hos PostNord. Du kan få svar på spørsmål ved å kontakte PostNord sin kundeservice på 09300.

Vi sender alle varer i Norge med PostNord Logistics AS. Pakken din leveres til et utleveringssted i nærheten av der du bor. Utleveringsstedene er normalt i dagligvarebutikker med lange åpningstider og god tilgjengelighet. Du blir varslet når pakken er ankommet ditt utleveringssted. Leveringstiden er normalt 3-5 virkedager, men dette er ingen garanti. 

Vi leverer til Fastlands-Norge, men foreløpig ikke til Svalbard, Jan Mayen eller utlandet.

UAVHENTEDE PAKKER

PostNord sender ut melding når den er ankommet ditt utleveringssted. Deretter vil det bli sendt ut en påminnelse etter 7 dager dersom pakken ikke er hentet. Dersom pakken fortsatt ikke hentes ut, sendes den i retur til oss.

Dersom du ikke henter pakken, har du ikke oppfylt kravene som stilles til deg i henhold til Angrerettloven §11 og §13, og mister retten til å gå fra avtalen. Du blir da belastet et gebyr på NOK 200,-. Varer som er hentet ut og returnert sammen med angrerettskjema vil ikke bli tillagt ekstragebyr.

BYTTE OG RETUR

Du har 14-dagers angrefrist fra den dagen du har mottatt varen(e).
Ved kjøp av julegaver (kjøpt i tidsrommet 24.11.2022 - 24.12.2022) varer bytte- og returretten til 15.01.2023.

Om du vil bytte eller returnere en vare, ta kontakt med kundeservice på shopvoss@wenorwegians.com og vi sender ferdig utfylt og forhåndsbetalt returseddel til deg.
Ved retur eller bytte skal produktet være ubrukt og uvasket. Alle merkelapper som hangtags og lignende må være på produktet og i original stand. Dette er regulert i angrerettloven.

Ved mottak av godkjent retur blir du kreditert beløpet for varen, og dersom du ønsker å bytte produktet i noe annet, så bestiller ny vare via nettsiden på vanlig måte.
Obs! Ved retur av varer handlet i vår outlet trekker vi 179kr fra din refundering. Dette gjelder ikke om du ønsker å bytte i annen farge/størrelse og ny bestilling er gjort innen returvaren er mottatt.

GARANTI OG REKLAMASJON

We Norwegians forholder seg til forbrukerkjøpsloven, som for tekstiler normalt gir reklamasjonsrett inntil to år etter at du overtok varen.

Vil du reklamere på en vare kontakter du kundeservice på shopvoss@wenorwegians.com. Du vil motta en forhåndsbetalt returseddel.
Blir reklamasjonen godkjent av oss, sender vi ny vare eller krediterer kjøpet. Om vi skulle mene at det ikke finnes grunnlag for reklamasjon, tar vi kontakt med deg.