Skip to content

Cart

Your cart is empty

Returns, Exchanges & Warranty Claims

BYTTE OG RETUR

Du har rett til å bytte eller returnere ubrukte og uvaskede produkter med originale merkelapper innen 14 dager* etter mottak av varene - HER.

Vær oppmerksom på at undertøy ikke aksepteres for retur av hygieniske årsaker.

Vi refunderer ikke kostnader for frakt. 

BYTTE
Du har rett til å bytte ubrukte og uvaskede produkter med originale merkelapper innen 14 dager* etter mottak av varen.

Vennligst registrer byttet ditt HER og legg inn en ny bestilling for riktig vare. Ved registrering bruker du ordrenummeret (4-sifret nummer, men uten #-symbolet) og e-postadressen som var benyttet for ordren.
Pakk varene inn i originalemballasjen og bruk den forhåndsbetalte returetiketten som ble sendt til deg ved registrering av byttet.

Når vi mottar varene tilbake fra deg, behandler vi bytteordren din innen 5 virkedager. Om varene er i godkjent stand, vil du bli refundert for beløpet i opprinnelig ordre. 

RETUR
Du har rett til å returnere ubrukte og uvaskede produkter med originale merkelapper innen 14 dager* etter mottak av varen.

Vennligst registrer returen HER ved å bruke ordrenummeret (4-sifret nummer, men uten #-symbolet) og e-postadressen som var benyttet for ordren. 
Pakk varene inn i originalemballasjen og bruk den forhåndsbetalte returetiketten som ble sendt til deg ved registrering av byttet.

Når vi mottar varene tilbake fra deg, behandler vi refusjonen innen 5 virkedager. Om varene er i godkjent stand, vil du bli refundert for beløpet i opprinnelig ordre. 

*Ferieoppdatering: For bestillinger plassert mellom 24. november og 24. desember kan du registrere returen frem til 15. januar.

 

GARANTI OG REKLAMASJON

We Norwegians forholder seg til forbrukerkjøpsloven, som for tekstiler normalt gir reklamasjonsrett inntil to år etter at du overtok varen.

REKLAMASJONER

Ved reklamasjon av en vare, vennligst registrér returen HER ved å bruke ordrenummeret bruke ordrenummeret (4-sifret nummer, men uten #-symbolet) og e-postadressen som var benyttet for ordren. Vi vil da ta kontakt med deg så vi kan prosessere reklamasjonen videre.
 

Opplever du problemer eller har flere spørsmål? Ta kontakt med oss på customerservice@wenorwegians.com